Nu poti sa traiesti TOT daca nu traiesti maxim ACUM!

Nu poti sa traiesti TOT daca nu traiesti maxim ACUM! 

Cand te-ai intrebat ultima data: ce fac cu viata mea? Cum stiu daca sunt pe directia buna? Ce stiu si ce nu stiu despre mine? Cat de mult imi doresc sa aflu???

Eu mi-am pus aceasta intrebare destul de des in ultima vreme, chiar daca aparent viata mea se rostogoleste pe o triectorie buna, am totusi o framantare care imi spune ca mai am inca multe de facut. 

Suntem asemenea unui copac: partile care sunt la suprafata sunt evidente, asa cum sunt ramurile-frunzele-florile-fructele, altele nu se vad, precum sunt radacinile, unele sunt chiar adanc infipte si nu stii macar pana unde se intind. 

Pentru ca sunt o fire foarte curioasa, imi place sa experimentez lucruri noi, dar asta presupune sa ies din zona de confort, sa ma imprietenesc cu necunoscutul si sa imi creez conditiile de manifestare ale unei noi realitati. Fiecare zi, fiecare clipa este o realitate ce se schimba in functie de gandurile si dorintele noastre.

Daca in trecut, aveam momente cand cautam motive sa traiesc, acum doar ma bucur de viata la maxim traind intuitiv, o iubesc si simt cum lucrurile se materializeaza mai repede decat altadata, am confirmari in fiecare zi, este fantastic!

TU ce faci cu viata ta? Opreste-te o clipa din ceea ce faci si vezi ce simti: esti bucuros, esti trist, esti implinit, esti mahnit, esti nemultumit, esti nerabdator, esti fericit, esti nefericit? Cum esti? Stai relaxat si doar observa aceste senzatii ACUM. 

Cand te relaxezi complet vei constata ca prin tine vine si pleaca totul. Ramai doar observatorul care vede si simte. Lasa viata sa curga si bucura-te!
                                      
                                                     Nu poti sa traiesti TOT daca nu traiesti maxim ACUM!  

                                                          
                                   Nu-ti fie teama sa traiesti, VIATA te iubeste si asteapta sa o celebrezi!
                                       





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Poveste cu talc:

Calea de la samanta la copac